カスタム検索

2008-09-20

中島ファラン一生|2008.09.20

• Issey tror på sig selv som første målscorer mod Vejle[Club HP]
*ノアシェランは中島一生選手のヴィエレ戦に対するインタビューを掲載しているようです。ヴィエレに対する感謝を表明しつつ、ゲームは2-1で勝つと言っているような....(´_`)?

Issey Nakajima-Farrans tidligere klub Vejle kommer søndag kl. 16 på besøg i Farum Park, og det bliver en meget spændende kamp, spår FC Nordsjællands canadiske landsholdsspiller.

Issey har ikke vist træfsikkerhed på chancerne hidtil i denne sæson, men han tror på, at det kommer mod Vejle, som han stadig har varme følelser for:

- Vejle var den klub, der skaffede mig til Danmark, og jeg er altid blevet godt behandlet af Vejles fantastiske fans. De hyldede mig også, da jeg var i Vejle som FC Nordsjællands-spiller i pokalkampen kort tid efter skiftet. De viste mig respekt, og det har jeg også for dem og vil gerne vise dem, at jeg kan spille godt, for jeg havde en god tid i Vejle. Det bliver en tæt kamp, men jeg tror, vi vinder 2-1, siger issey Nakajima-Farran, der også vover at gamble på sig selv som første målscorer ved Danske Spil

デンマークサッカー協会[Link]
スーパーリーグ[Link]
リーグ順位表[Link]
FCノアシェラン[Link]
中島ファラン一生オフィシャルサイト[Link]

中島ファラン一生選手の過去ログはこちら[Archive]

サッカー書籍はこちら[Amazon iStore]
サッカーDVDはこちら[Amazon iStore]