カスタム検索

2007-08-13

中島ファラン一生|2007.08.13

• Issey Farran: Jeg sagde bare mit 1. frispark[Link]
*中島選手はインタビューでレッドーカードについてアンフェアだと抗議しているようです。

Det var en rystet Issey Nakajima-Farran, der efter kun godt et kvarter måtte forlade Farum Park med et rødt kort, smækket i synet af dommer Emil Laursen, der efter FCN-spillerens forklaring misfortolkede situationen:
- Jeg lavede et lille frispark, som jeg slet ikke syntes var til advarsel. Da han så trak det gule kort, ville jeg lige præcisere for ham, at det ikke var rimeligt, fordi det var mit 1. frispark i hele kampen. Det var pegefingeren i vejret for at understrege, at det var det første, og det var intet grimt tegn, der kunne tolkes til en udvisning.
- Det var så unfair at vise mig ud. Jeg har aldrig nogensinde i hele min karriere lavet sådanne dumme ting og kunne aldrig drømme om at gøre det. Jeg har kun én gang før fået et rødt kort i en kamp i Japan for to advarsler i samme kamp, og jeg forstår slet ikke dommerens reaktion, lyder det fra den ulykkelige FCN-spiller.
Issey Nakajima-Farran gik efter kampen rundt i omklædningsrummet og takkede kammeraterne, fordi de havde kæmpet så flot uden ham.

• One man show af dommeren i Farum Park[Link]
*ノアシェランはFC Midtjyllandとのホームゲームに1-1のドローと言う不本意な結果で終わりました。中島選手は先発するも前半16分に立て続けに2枚のイエローをもらい退場となってしまいました。審判のジャッジに非難が集まっているのかな....(´_`)?
Det skulle have været en blændende fodboldkamp mellem to af Danmarks mest angrebslystne hold, men den dagsorden blev aflyst af dommer Emil Laursen allerede i det 16. minut, da han ganske uforståeligt trak det røde kort til FC Nordsjællands Issey Nakajima-Farran.
--
Issey Nakajima-Farran begik et lidt klodset frispark på en FCM-forsvarer, og som den gode sportsmand, han er, gik Issey tilbage og hjalp den midtjyske spiller på benene igen.
Det tolkede Emil Laursen åbenbart som om, frisparket var til advarsel, og han trak gult kort til Issey, der på vej væk med en finger i vejret forklarede, at det var han 1. frispark i kampen. Det mistolkede Emil Laursen åbenbart og trak prompte det røde kort op af lommen.
--
Kampfakta
Kamp FC Nordsjælland-FCM
Tid Søndag 12. august 2007 kl. 14:00
Sted Farum Park
Status SAS Liga
Resultat 1-1 (0-0)
Tilskuere 3451 tilskuere
Dommer Emil Laursen
Linjedommere Martin Wulff og Bill René Hansen
4. dommer Philip Gojko Pilipovic

Startopstillingen
Nr Spiller
1 Kim Christensen (M.A.)
4 Henrik Kildentoft
5 Johnny Lundberg
6 Morten Karlsen
8 Allan Olesen
9 Martin Bernburg
10 Marcus Pode
11 Issey Nakajima-Farran
13 Kris Stadsgaard
16 Thomas Kristensen
17 Søren Christensen

Bænken:
22 Jesper Hansen (M)
12 Bo Storm
15 Bajram Fetai
18 Kenni Olsen
23 Daniel Jensen
24 Thomas Lindrup

Ind- og udskiftninger

43 Daniel Jensen <-> Henrik Kildentoft
71 Søren Christensen <-> Bo Storm
84 Kenni Olsen <-> Marcus Pode

Kampforløb
Min Status Spiller
14 Advarsel Serghei Dadu, FCM
16 Advarsel Issey Nakajima-Farran, FCN
16 Udvisning Issey Nakajima-Farran, FCN
25 Advarsel Danny Olsen, FCM
37 Advarsel Winston Reid, FCM
43 Advarsel Søren Christensen, FCN
49 Advarsel Johnny Lundberg, FCN
60 Advarsel Simon Poulsen, FCM
70 1-0 Marcus Pode, assist Martin Bernburg
77 1-1 Baba Collins, FCM

Billedtekst: Chris Stadsgaard blev fortjent kåret som kampens bedste spiller af WPSnet, dagens Man of the Match Partner.

デンマークサッカー協会[Link]
デンマーク・スーパーリーグ[Link]
FCノアシェラン[Link]
中島ファラン一生オフィシャルサイト[Link]

サッカー書籍はこちら[Amazon iStore]
サッカーDVDはこちら[Amazon iStore]