カスタム検索

2007-09-26

中島ファラン一生|2007.09.26

• Nakajima-Farran: Både vi og Vejle bobler af selvtillid[Club HP]
*中島選手は古巣ヴィエレと対戦するカップ戦への抱負を語っているようです。

- Jeg glæder mig i hvert fald. For mig er det en dejlig måde at vende tilbage til Vejle på. Det er første gang, jeg prøver at komme retur til en tidligere klub for at spille, da mine øvrige klubskifter har været over landegrænser, siger Issey Nakajima-Farran, der kort før denne sæsons start skiftede fra Vejle til FC Nordsjælland, hvor han straks er blevet en profil og kæledægge hos publikum i Farum Park med sit teknisk højt anlagte spil.
--
- Jeg har stadig mange venner blandt de unge i Vejles spillerstab, og derfor bliver kampen da lidt speciel for mig. Vi skal spille op til vores bedste for at vinde, fastslår Issey Nakajima-Farran.

• FCN truppen mod Vejle[Club HP]
*ノアシェランはヴィエレ戦のメンバー15名を発表しています。
Status: Landspokalturneringens 3. runde
Placering Vejle: Nr. 1, Viasat Sport Division - 22 point
Placering FCN: Nr. 6, SAS Ligaen - 15 point
Spillested: Vejle Stadion
Tidspunkt: Onsdag den 26. september kl. 19.00

Wieghorst har udtaget følgende 15-mands trup:
3 Dennis Cagara
6 Morten Karlsen
8 Allan Olesen
9 Martin Bernburg
10 Marcus Pode
11 Issey Nakajima-Farran
14 Christian Krølle Nielsen
15 Bajram Fetai
17 Søren Christensen
18 Kenni Olsen
22 Jesper Hansen (keeper)
23 Daniel Jensen
24Thomas Lindrup
25 Henrik Bødker
30 Christoffer Haagh
Status:
Henrik Kildentoft fik sig en hjernerystelse i kampen mod AGF, og er ny mand på listen over skadede spillere. Sundhedssektoreren arbejder dog på højtryk, og flere af de skadede FCN profiler er ved at være klar til kamp igen, muligvis allerede til kampen mandag, hvor FC Nordsjælland tager mod AC Horsens.
Kærantæne: Ingen

デンマークサッカー協会[Link]
デンマーク・スーパーリーグ[Link]
FCノアシェラン[Link]
中島ファラン一生オフィシャルサイト[Link]

サッカー書籍はこちら[Amazon iStore]
サッカーDVDはこちら[Amazon iStore]