カスタム検索

2007-02-08

中島ファラン一生|2007.02.08

• Vejle Boldklub har forlænget kontrakten med Issey Nakajima-Farran[Link]
*ヴィエレは中島選手との契約を2009年夏まで延長した模様です。

Vejle Boldklub har forlænget kontrakten med Issey Nakajima-Farran med 1½ år, så den nu løber til sommeren 2009.
--
Vi har forlænget med Issey Nakajima-Farran, fordi han er en vigtig spiller for Vejle Boldklub. Han har udviklet sig positivt, siden han kom til klubben, og vi har en tro på, at Issey kan lægge yderligere til sit spil, siger Hans Lauge.
--
Vi er særligt opmærksomme på, hvordan vores spillere tackler modstand, og her har Issey Nakajima-Farran på trods af modgang i begyndelsen af efteråret vist en vilje og et mentalt overskud til at bryde igennem i SAS Ligaen og sætte nye standarder for sit spil. Men samtidig er det vigtigt at sige, at Issey stadigvæk er under udvikling som fodboldspiller. En udvikling, vi i Vejle Boldklub er glade for at kunne følge og bidrage til i fremtiden, siger Hans Lauge.
--
Jeg synes stadig, at jeg har mere at bevise, så da klubben tilbød mig en ny kontrakt, var jeg mere end glad for at skrive under, fordi fremtiden ser lys ud for Vejle Boldklub. Og det er den rette klub for mig at udvikle mit fodboldspil i, så jeg bliver endnu bedre som fodboldspiller, siger Issey Nakajima-Farran.
--
Issey Nakajima-Farran har spillet 32 kampe og scoret 14 mål for Vejle Boldklub.

Tags: ,

デンマークサッカー協会[Link]
デンマーク・スーパーリーグ[Link]
ヴィエレBK[Link]
中島ファラン一生オフィシャルサイト[Link]

ヨーロッパサッカーの関連グッズ[Amazon]