カスタム検索

2006-09-26

中島ファラン一生|2006.09.26

Glæde blandet med skuffelse[Link]
*前戦で2得点を挙げた中島選手の記事のようです。リーグ戦初勝利に向け頑張って欲しいですね。

Den dobbelte Vejle-målscorer Issey Nakajima-Farran stod tilbage med en lidt blandet fornemmelse efter 3-3 kampen i Esbjerg Idrætspark.

- Jeg er glad og skuffet på samme tid. Skuffet fordi vi skulle have haft alle tre point. Glad på holdets vegne, fordi vi fik vores første point i SAS Ligaen, siger Issey Nakajima-Farran.

Tre minutter før tid blev den dobbelte målscorer væltet i Esbjerg-feltet af Esbjerg-målmand Lars Winde. En situation, som lignede et straffespark, og Issey Nakajima-Farran var ikke i tvivl.

- Det var et klart straffespark. Målmanden fældede mig, og der ingen tvivl om, at vi blev snydt for et straffe i den situation. Måske var dommeren bange for at give straffespark nr. 2, men et straffe er et straffe, siger Issey Nakajima-Farran.

Han var forståelig nok glad for sine to scoringer.

- Det var dejlig at score mit første mål i SAS Ligaen, og det er lidt en speciel følelse. Næste gang håber jeg på at score sejrsmålet i stedet for udligningen. I dag udligner jeg to gange, men jeg vil hellere opleve følelsen af at fejre et sejrsmål, siger Issey Nakajima-Farran.

Tags: ,

デンマーク・サッカー協会[Link]
デンマーク・スーパーリーグ[Link]
ヴィエレBK[Link]
中島ファラン一生オフィシャルサイト[Link]
ヨーロッパサッカーの関連グッズ[Amazon]