カスタム検索

2006-05-30

中島ファラン一生|2006.05.30

・Flot comeback til Steffen Kielstrup[Link]
*28日の試合に関する論評なのかな....?

- Men det var ikke lige meningen, at jeg skulle spille alle 95. minutter. Jeg skulle have været ud efter tyve minutter i 2. halvleg, men så blev Nikolaj Hust vist ud, og Issey Nakajima-Farran blev skadet. Og så fik jeg at vide, at jeg skulle forberede mig på at spille hele kampen, hvis jeg kunne holde til det, og det følte jeg godt, at jeg kunne, siger Steffen Kielstrup.

- Det var fint nok. Jeg kommer godt i gang med oplægget til Issey Nakajima-Farrans mål. Og inden da, havde jeg en god aflevering til Ulrik Balling, hvor han bliver dømt tvivlsom offside. Jeg havde luft og kræfter nok til kampen, men det er klart, at jeg ikke kunne spille 95 minutter for fuld damp. Boldmæssigt mangler jeg lidt, fordi jeg ikke har spillet så meget i foråret. Men det kommer stille og roligt, siger Steffen Kielstrup, der vel nærmest må betegnes som VB’s uheldigste spiller.

Viasat Sport Divisionen[Link]
Vejle Boldklub[Link]
オフィシャルサイト[Link]
ヨーロッパサッカーの関連グッズ[Amazon]
Technorati Tags[][

中島ファラン一生選手の過去ログはこちら[Archive]